Nöjd kund garanti

Vår Nöjd-Kund-Garanti är mycket enkel. Vi vill ha nöjda kunder. Vi på MB Cleanservice AB vill att våra kunder ska känna sig trygga med sitt val av städbolag och därför erbjuder vi alla våra kunder 100% Nöjd-Kund-Garanti. Helt kostnadsfritt.

Så om vi har gjort något fel eller om du inte är nöjd med vår städning, då åtgärdar vi det som du inte är nöjd med. Tänk dock på att du måste reklamera tjänsten till oss senast tre dagar efter servicetillfället.

Kvalitetsgaranti vid flyttstädning

Om ni eller ny ägare mot all förmodan inte skulle vara nöjda med flyttstädningen så kontaktar ni oss, så åtgärdas eventuella brister helt kostnadsfritt.
En fyttstädning bör helst besiktigas samma dag efter att städningen är klar för att vi skall hinna åtgärda eventuella brister innan ny hyresgäst/ägare flyttar in.
Kontakta oss gärna om du vill har mer information om vår Nöjd-Kund-Garanti eller Kvalitetsgaranti.

Klicka här för att kontakta kundservice.