Gör din vardag lite enklare!

Tid har blivit en av vårt samhälles mest dyrbara varor. Vi gör nästan vad som helst för att spara tid, men ibland är det svårt att få tiden att räcka till för allt man vill och ska göra.

Vårt företag kan erbjuda dig hemstädning vid enstaka tillfällen samt som ett abonnemang om ni är nöjda med våra tjänster. Abonnemangsform innebär att du kan välja mellan att ha städning varje vecka, varannan vecka eller en gång i månaden.

Vad ingår i tjänsten?
I samråd med vår personal bestämmer du vilka rum i din bostad som ska ingå och vad som ska göras, vilket dokumenteras skriftligt.

I alla rum:
• Dammsuga golv, lister, elkontakter, element, mattor och klädda/stoppade möbler
• Fuktmoppa alla golvytor
• Torka bort fläckar på dörrar och karmar samt dammtorka fönsterbrädor och fria ytor
• Tömma papperskorgar
• Putsa speglar

Bad och toalett
• Rengöra badkar/dusch, handfat och toalett
• Torka bort fläckar på badrumsskåp och vitvaror
• Torka bort fläckar från väggar
• Putsa spegel

Kök
• Torka bort fläckar på köksluckor, fläkt och på utsidan av övriga vitvaror
• Rengöra disk- och köksbänk, spis och kakelvägg
• Rengöra ut- och invändigt i skåp där sopbehållare finns
• Rengöra inuti mikrovågsugn

Bra att veta

MB Cleanservice är experter inom flytt och städning i Malmö och Skåne med flera års erfarenhet. Tack vare vår unika flexibilitet och anpassningsbara möjligheter kan vi erbjuda tjänster till rimliga priser. Städning görs på önskad dag och tid, alternativt varje, varannan eller var fjärde vecka efter dina önskemål. Flyttstädning bokar vi efter kundens önskemål.

Som kund hos oss ingår alltid ansvarsförsäkring om en olycka sker. Dessutom är vi ett företag där trygghet och god kommunikation med våra kunder utgör en stor och viktig del av vår arbetspolicy. Du kan känna dig helt trygg när du anlitar oss!
Vi tar fullt ansvar för alla arbeten och du kan alltid nå en ansvarig hos oss om du skulle behöva det.

Vår Nöjd-Kund-Garanti är mycket enkel. Vi vill ha nöjda kunder. Vi på MB Cleanservice AB vill att våra kunder ska känna sig trygga med sitt val av städbolag och därför erbjuder vi alla våra kunder 100% Nöjd-Kund-Garanti. Helt kostnadsfritt. Så om vi har gjort något fel eller om du inte är nöjd med vår städning, då åtgärdar vi det du inte är nöjd med. Tänk dock på att du måste reklamera tjänsten till oss senast tre dagar efter servicetillfället.

Vår personal har lång erfarenhet av städning.
Bra villkor och kollektivavtal är en självklarhet för oss.
All vår personal i städfirman är försäkrade i Fora och företaget har kollektivavtal.
All personal på MB Cleanservice måste genomgå våra internutbildningar som grundar sig på kunskapskraven, innan de börjar jobba hos oss.

Våra kunder är #1, kvalitet är #2 och priset är #3. Vi är engagerade i att ge bra kvalitet till rätt pris.

Vi på MB Cleanservice tror på att goda kundrelationer bygger på ett ömsesidigt förtroende, god kommunikation och långsiktiga relationer.

En stor del av våra kunder är oss trogna i många år. Detta är vi väldigt stolta över, men det ställer också stora krav på oss som städ- och flyttfirma att fortsätta leverera och hålla våra kunder nöjda även i framtiden.

Den bästa reklamen sägs vara nöjda kunder, och det håller vi med om till 100%.
Därför har vi på MB Cleanservice skapat ett lojalitets/bonusprogram till våra kunder.

Rekommendera MB Cleanservice till dina vänner, bekanta, familjemedlemmar eller företag så belönar vi dig som trogen kund hos oss.

Det lönar sig att rekommendera MB Cleanservice och det kommer att synas på din faktura.

LÄS MER